Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Dropbox for Business

Keep your organization's files in sync. Dropbox for Business has unlimited space, file sharing, and admin tools to manage your team. Start a free trial at no cost.
From our sponsors
縫跟割雙眼皮和開眼頭眼尾。
Aug 19th 2013, 19:41

我現在17過沒多久要18 .
我是有點想整形 ...
應該要割跟縫雙眼皮哪種比較好 ?
我朋友睫毛倒差去縫雙眼皮 6000吧 。
我覺得他做完真的有變好看

然後我個人是內雙
我妹眼睛超雙又很大 ...
我是跟他蠻相反ㄉ
早上起來眼睛有點腫會變成單眼皮
有時候眼睛稱大會有雙眼皮但非常不明顯
我用過雙眼皮貼 但很奇怪 感覺很不自然
我眼睛還有點大小眼 . 覺得蠻明顯的
那我除了雙眼皮 還想開眼頭眼尾
可以一起手術嗎 ?
我是比較常看到有開眼頭 ...
但眼尾好像很少,因為我覺得我眼睛真的有點小 ...
-----------------------------------------------------------------------------

然後還有大家覺得我應該是哪邊做會比較好
因為看到蠻多新聞的
不是整的不好 就是紅腫之類的
我是住雲林斗六
我2間 感覺朋友說技術比較好的
但我比較想要玩美
可以跑去嘉義會是台北 用
台北聽說好幾百間 =_=
但也有蠻多間有問題的 ...
所以也會怕怕ㄉ

問題有點長 希望大家幫忙
大家會比較建議去哪呢 o.o ?

建議有動過或瞭解的人回答 : o

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 pkoos 的頭像
    pkoos

    韓劇中字《奶酪陷阱》EP02 第二集韓劇奶酪陷阱(捕鼠器裡的奶酪)線上看劇集列表 乳酪陷阱線上看,乳酪陷阱線上收看,乳酪陷阱劇情,乳酪陷阱結局,乳酪陷阱演員

    pkoos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()