Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[心情] 尊重好像真的很難
Aug 18th 2013, 13:30, by neverback1

作者neverback1 (永訣)

站內Boy-Girl

標題[心情] 尊重好像真的很難

時間Sun Aug 18 13:30:43 2013

看了很多文章 好像偷登帳號這件事可以稱為月經文了 有時候真的會覺得尊重真的很難嗎 明明知道對方發現後一定是生氣 卻還是要好奇 以我自己是覺得 你要用我帳號可以 但是請先徵求我同意 而不是偷偷摸摸猜我密碼 就算好猜也不能這樣子。 以前交過兩任男友都有這種毛病 其中一任是吵架時就偷開我的fb 看我跟朋友聊什麼 另一任是分手後 有天我忽然收到信 指控他睡了別人女友 我出於好意跟他說有人在找他 請凡事小心 結果他盜用我的ptt帳號看人家寫給我的信。讓我後悔提醒他 真的搞不懂 尊重"密碼"的意義很難嗎? 尊重隱私很難嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.165.185.40

uromam:麻煩定期改密碼或是用亂數 08/18 13:36

kinling:....收到那種信 你確定這男人還OK嗎 沒講好就這樣做不太好 08/18 13:46

kinling:出於好意提醒~"~? 不會覺得奇怪... 08/18 13:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 pkoos 的頭像
    pkoos

    韓劇中字《奶酪陷阱》EP02 第二集韓劇奶酪陷阱(捕鼠器裡的奶酪)線上看劇集列表 乳酪陷阱線上看,乳酪陷阱線上收看,乳酪陷阱劇情,乳酪陷阱結局,乳酪陷阱演員

    pkoos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()