Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[心得] 開水就像土皇帝<犯左賤>要我們當特種兵?!
Sep 6th 2013, 03:55, by T0981659688 ( Kavana~ )

開水四週年 我玩遊戲不到3年
等級100 成就3620
每個月至少花300元寶在續費我的寵物
每兩個月的消費獎勵我一定要第一個拿到那400-500元寶送的魚
即便我知道過兩天開水又會丟出一種新魚
100及 也算滿等了
對一個遊戲不到3年的玩家
我每種魚一定要有 任務中心的每個任務我一定要最早解完
獅子座的我不想認輸..........

但是這次的特種兵魚
一級二級搞下來 真的讓我心力交疲
我實在不想為了快速拿第三級的特種兵魚
而花錢還要融合掉我的魚
也許我也該離開了
對於這一個一直坑殺玩家要不斷掏錢才能玩的遊戲
我疲倦了 也厭煩了
也許是該離開的時候了!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 pkoos 的頭像
    pkoos

    韓劇中字《奶酪陷阱》EP02 第二集韓劇奶酪陷阱(捕鼠器裡的奶酪)線上看劇集列表 乳酪陷阱線上看,乳酪陷阱線上收看,乳酪陷阱劇情,乳酪陷阱結局,乳酪陷阱演員

    pkoos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()