Blogtrottr
批踢踢實業坊 KoreaDrama 板
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
[閒聊] 來聊聊大家絕不會忘記的男女主角劇中名字
Aug 31st 2013, 23:39, by mitachen

作者mitachen (大嬸)

看板KoreaDrama

標題[閒聊] 來聊聊大家絕不會忘記的男女主角劇中名字

時間Sat Aug 31 23:39:39 2013

因為主君,我又手賤去點了對不起我愛你,看了n次還是沒辦法出戲.... 所以我永遠會記得..車武赫,宋恩彩 大家呢,有沒有絕對不會忘記,一提某部韓劇就馬上想起男女主角名字的..因為我發現我通常只記得男主的名字XD 我目前還有幾對.. 李夢龍,成春香 具俊表,金絲草 李英宰,韓智恩 整個老人欸我....越久的記越清楚,哈哈哈哈 大家呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.70.124.25

kyoko1986:金三順和金順 08/31 23:42

midgrad:吳承雅 08/31 23:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 pkoos 的頭像
    pkoos

    韓劇中字《奶酪陷阱》EP02 第二集韓劇奶酪陷阱(捕鼠器裡的奶酪)線上看劇集列表 乳酪陷阱線上看,乳酪陷阱線上收看,乳酪陷阱劇情,乳酪陷阱結局,乳酪陷阱演員

    pkoos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()